Saturday, 11 June 2011

Nak Tido Kat Tilam Sedap Macam Di Hotel...

As- Salam....

Kat mana nak cari yer tilam sesedap hotel....setiap kali outstation mesti belek tilam hotel......pastu tertanya2 kenapa tilam hotel ni sedap ek, camni x bangun esok pon x per, sedap how liao gamak nyer...

Bila dibelek2 bukan katil tu yg berspan empuk tp ada satu lapis lagi....nak cari la...kat mana ada.........tgk contoh mattress topper kat bawah ni.....best kan?......... hmmmmmmm ada idea?? i want one.....



p/s : bangun pegi mesti puas hati punyer....


sleep



Ok...Chiao...Adieuu...                                                   

9 comments:

Freaky said...

biasa guna tilam biasa je. Freaky atas lantai pon bole tido.. hehe

: : sang drama king : : said...

: : yg tu x trbangun dh smpai mghrib tu .

:D

Taste Of Tapah said...

ikea kot....banyak org tido kat tilam ikea kat showroom sana aku tgk.. sedap la kot ..haha

Hanis Azla said...

kena tanya kat hotel dia org beli kat mana kot.. he..he..

Salam kenal yer.. Thanks sudi singgah & follow blog akak..
Have a nice weekend!

misscha said...

freaky: bdn x sakit ke tido atas lantai hari2...

drama: uit2 jgn gitu smpi terlajak maghrib
TOT: kat ikea? tilam sultan tu beriban cik kak...miskin kejap aku kang
hanis: itu la..nk tanya segan...ahhhaaa...

tq all singgah n komenn!!

M Fizan said...

benda yg enak mesti lar mahal..hehe..bersyukur lar dengan apa yg kita ada..Rasulullah junjungan besar kita tidur atas tikar mengkuang jer..bila bangun, berbirat badan baginda SAW..wallahualam :)

misscha said...

fizan: terasa insaf sebentar... T_T

ejaMaria said...

Derrr... itu panggil mattress protector tak pun sebut je 'pelapik tilam'... kat Ikea mmg la sampai beriban... gi la survey SOGO pun ada gak... pilih nipis ke tebal... tunggu sale... bole beli punyerrr... ;p

misscha said...

kak maria yg mattress protector tu nipis dlm rm 50 or less bleh dpt.....yg mattress topper tu tebal td survey yg latex punyer dlm rm600...fuuu....huhuhuuuuu