Thursday, 2 June 2011

Marathon Dgr Lagu Siti Nurhaliza

As-Salam,

Ape kena ntah harini dgn aku.....marathon dgr lagu D.Siti, mana yg meletop ajela kat u tube......Mentang - mentang la pakai unifi x der buffering time, laju je klik2 marathon lagu che ct.

sitinurhaliza


Sedap tol suara D.Siti ni, ada lagi ke penyanyi luar bandar semacam beliau nih....nak kat seksi x la sgt, cuma kurang sket bab tudung n satu je kontroversi yg timbul....pasal Datuk K, pastu yg len2 rekod dia bersih suci murni..bukan senang nk cari artis cemgini.....

Wife Dato K

Lagu siti paling epik yg aku suka, Kesilapanku Keegoanmu, Aku Cinta Padamu, Cindai, Percayalah, Jerat Percintaan, Wajah Kekasih, Purnama Merindu, Kau Kekasihku, byk lagi lah...x tertaip aku......& Lagu wajib karaoke ialah Kesilapanku Keegoanmu...betul ke aku eja nih?

siti

Dari aku darjah 6 lagi aku dah layan lagu si siti nih.......u r legend


p/s: Pernah terserempak ct masa kat KLCC, kulit dia marveles mulus.....i envy yawll....
Ok...Chiao...Adieuu...     
                                              

8 comments:

Wanita Luvly (^__^) said...

aku penah peluk dato' ct..hee~

eva said...

untung pat tgk siti nurhaliza.. sy belom lagi.. arap2 dpt jumpa hehe.. terigin sgt nak tgk live..

*Miss Syahnia* said...

dato ct mmg tiada tandinganya
mmg meletop..
suara nya lunak2 sgt2 ^__^

Rtp Farra Arisha said...

everybody knew her. cannot be compared with the others singer kann..

misscha said...

wah2 luvly.......

eva......leh lagi....

miss: sy setuju

Siti Safiyyah said...

abah ss dengar suara siti nyanyi kat radio terus cakap, eh ni siti ke nyanyi? hehe

fiza arshad said...

waaa, same lah kite dr dajah 6 lg minat kt ct nih :)) , wani, ko pnah peluk die? weaaaa..aku penah salam jer hehehehe :)

Suliana said...

i like.. die hard fan tau :-)