Wednesday, 28 September 2016

Stalk IG : Alha Alfa Make Up artist

As-Salam,


Sape penah dengar mekap manis2 , aku skarang follow insta mekap artist sorang ni, alha alfa, kalau boleh hari2 nak tengok IG dia, (macam stalker dah) cantik gila mekap nyer adohai...naseb dah kawen , kalau x kawen lagi mau aku hire dia di hari bahagia aku..

nak tau sapa yg dia biasa mekap, ? si uqasha senrose, ayda jebat n many more lah....


p/s :Nk panggil dia, mcm xde event khas utk aku... ha3



Ok...Chiao...Adieuu...