Friday, 1 July 2011

Tarian Zapin : LIVE @ MARA...Semalam..

As-Salam,

Semalam ada pelancaran penjualan pakaian tradisional kat MARA, rasanye tu la sebab MARA jemput org johor dtg menari zappin........macam biasa ada banyak booth kat luar n kat dalam, tp yg paling penting misscha n the geng pakat beramai2 nk tgk persembahan tarian zapin tepat jam 1.00pm kat Pentas Utama, MARA...haha excited...mengong2 di tengahhari......






Tarian Zapin dipersembahkan oleh bebudak Sekolah Men. Sains Muar, Johor... rajin deme datang wat persembahan...... Persembahan diorang ok tp masih boleh diperbaiki....cuma x banyak lompat2 n ada gak yg lupe step...neves kot...ramai tgk.....hehehe...selalu kat tv nampak yg terlompat2...tp x de lak .....tnext time kot...






Ape2 pon great effort guys!!!!

p/s: nak bergambo skali tp maluu....(sori gambo byk gegorrr)




Ok...Chiao...Adieuu...                                                   

8 comments:

Suliana said...

kehkehkeh.. teringat zaman sekolah dulu, duk berzapin je kejenya :-p

misya said...

wa fm lawo-lawo

aizamia3 said...

FM tu lawa-lawalah..

honey amour said...

tarikh contest 'AKU SAYANG DIA' dilanjutkan---> : sini

WuMing said...

Persembahan mereka terbaekk... Namun perlu di perbaiki... Amboii..amboii... komen macam juri-juri foofeesioonaall..:)

WuMing said...

Last skali great effort pulak tuu... Huh... caya lah MissCha...

アヌム ちゃん said...

FM..i likeee..heee..aaa okla tu..ada gak usaha nk buat persembahan..heee..

diyan said...

gegor sebab apa tuh ?:P