Tuesday, 12 July 2011

ABC Shah Alam : Terbaik!!!

As-Salam,

Ehemmm...lepas dari tgk "Pesta Bunga" tu, kol 6 dah gerak  ke Shah Alam.......sebab kan ABC ni la misscha sanggup melepaskan nite view putrajaya......ohhh myyyy shedapnye....satu2 nya ABC misscha boleh makan....hhahaa..

Kalau g Shah Alam jangan lupa singgah Seksyen 2 yg dkt ngan KFC tu g kat gerai incik FRADOO ABC yer....

tmpt wajib singgah kalao pegi S.A Seksyen 2

Meliurkannnn ada ice cream, ceklat, anggur, kacang, beskuit....macam2 la....baru RM 3.00


selamat menjamu selera, sy makan dulu....keh3


p/s: hmm nak lagii...........



 Ok...Chiao...Adieuu...


  Photobucket

16 comments:

iMBobo said...

sedapnyaaa...:)

diya said...

ohhhh ini ke ABC sek 2 tu ..?
kawan saye yg blaja kat uitm shah alam , slalu ckp pasal ABC ni . wajib cube lah ni nanti :DD

amniey91 said...

yummy sedapnyerrr...bla nk blnja cik Am ni..;)

Ieka Luvika said...

waaa..x ajak..padahal rumah ika kat perumahan area foodcourt tu je..wuwuuu

misya said...

nyum.nyum nampak sedap

WuMing said...

Fuiiyoo... lazat....

Taste Of Tapah said...

sedapnya... nyum nyum

AnAk dEneSor said...

tp iera prefer abc bubles dr fredo..mmg xske fredo..hihi.jgn mara..

c genk bah ne said...

sedapnye..hehehe

syiela said...

sedapnya.. adui tenung je la.akak d kedah ni :(

ainaa said...

selalu sangat pegi cnie ! haha

Mr.Thinker@Ali said...

Terliuq tengok. ^^

Norhisham Nordin said...

huhuhu... menariknya kaler... kalo ABC, saya selalu mkn kat JB... kat wisma persekutuan... rahsia kesedapannya..? coklat syrup yg terbaekkkk...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya

Alfi said...

saya tau tempat ni..! ^^
mmg terbaek..~~ :D

:: alwanPelangi.com ::

Abdul Razak Mohd Karim said...

Ada alamat penuh tak nanti senang nak gps

misscha said...

@Abdul Razak Mohd Karim

x tau la plak alamat penuh...yg pastinya seksyen 2 dekat dgn kfc , mcd and main entrance UiTM