Wednesday, 6 July 2011

Main Celup2 Tangan dalam Minyak 480°c : Korang Boleh??

As-Salam,

Nak kongsi kehebatan pakcik Trichan, 50 dr Thailand menggoreng ayam dengan mencelup kaki tangan dlm kuali sepanas 480°c seakan - akan mencelup air basuhan tangan di sinki makcik rokiah........gile kentang....

pakcik trichan kata selain goreng ayam, dia juga boleh goreng nasi belek2 pakai tgn jugak tanpa cedera terbako atau melecet

Rekod Dunia Trichan mengangkat 20 ketul ayam dlm masa 1 minit juga mengangkat dirinya femes seperti artis (tidak sefemes bieber...no..no..noo), smbil round the world utk tunjukkan kehebatannya...

trichan :aku boleh, ko??


suriramm...ram...suri ram...ram...ram....

lihat tanganku....xde luka kann...

p/s: kalo dia masak bg aku mkn pree pon aku x mo...hehhe



Ok...Chiao...Adieuu...                                                   

8 comments:

Shaherah said...

wah.. hebat tu.. selamba jek die maen celup2 tu..

betul tu.. kalau shera die bg free pun x nk.. kotor kot..

agak2 berapa bnyk bacteria yg mati dalam minyak tu.. hahah >.<"

WuMing said...

Fuhh... daasaaaatttt!!!!

aizura said...

yerlah hebat tu mmg la cukop hebat tp...???? bab2 celop mknn pakai tgn tu kureng ckit la hebatnyer kan... kikiki... x mo komen lebih2...

Inai Selatan Bridal said...

OMG!!! Aaarrrgghhhh!!!!

Mun said...

hee..kite tgk discovery mmg ade org cenggini. kulit dye tahan heat. tp satu je..satuuuuu jeeee..pakcik ni basuh tgn tak sebelum masak? hehe

ejaMaria said...

kat Malaysia pun ada kan... hari tu masa MAHA 2011 ada tunjuk makcik tu org perak, dia goreng pisang dgn tangan dia sekali... ;p

zarulfarhana said...

wahhh....law aku wat cm tue ka....

tia @ Ini Kisah Tia said...

gile punya kije . adehhh . seram weh !