Friday, 29 July 2011

Malaysia VS Singapura 28 Julai 2011: Seribu Kali Sayang

As-Salam,

1k kali sayang bola semalam kan.......tp nak buat camane x de rezki.....nasib baik khairul fahmi ada, kalau x ehemmmm berapa la yg dah terlepas kan......




Singapore menang dengan agreget 6-4, tahniah....... kepada pasukan Malaysia, korangh memang tetap best!!! okeh...barisan pertahanan je yg kena wakeup...hihi..

moment paling berharga....kalau masuk ni wahhhhh legend...suke gile pic bicycle kick nih!!



Kat KPJ ni intenet mengong2 kejap2 ada kejap2 ada, skang ni ada kat umah cuci baju, tengok2 rumah ni...dah dekat seminggu duduk hospital kene jugak tengok rumah ni kan......kang terbiar susah plak..ok mau jemurin kain....

p/s: en. somi dah makin sihat....kena g fisio slalu... : )

Ok...Chiao...Adieuu... 

  Photobucket

9 comments:

aiman said...

moga makin sihat.. banyakkan berdoa juga

Freaky said...

isk isk kalah.. cuba lagi lain kali Malaysia

@iney123 said...

2 la kan.nsb en khairul 2 de jge gawang.lau x..hik3...masih kat sepital ke?bile leh blk?aku nk ajak en somi g melawat pn, en somi lbh kurg.huhu..hai..

faeiz said...

Xpe...lain kali boleh cuba lagi..kena mantapkan bhagian tgh dan pertahanan..go go malaysia :-)

aizamia3 said...

walaupun Khairul Fahmi tu benteng terakhir tapi kita jangan lupakan pemain yang lain.. semua berusaha untuk bagi kemenangan kepada kita semua.. ;)

tahniah buat semua pemain negara walaupun tewas malam tadi..

Suliana said...

alhamdulillah :-) slmt berpuasa niza.. mlm kang nak gi klinik plak, klu ok akak masuk keje senin ni..

Elih Japahar said...

dua org je yg nampak ada semangat nak main semalam, khairul fahmi dan safee...yg lain semua out !!..

i'm ezza haniza said...

lah stdy kpj ke ?kpj mana

by Zent said...

Hai n salam kenalan dari blog shah..
shah nak minta kt korunk support la
shah cket ey...nyh blog shah
http://shahzone.blogspot.com
kalau boleh follow sekali..tq

Entri Terbaru:Buat semak betul