Eiii geram betul dengan cara jualan kad centre sekarang ni......entah macamana diorg boleh dapat nama, ic, no tepon camtu pastu mintak2 no atau detail pada kad, x kesah la debit kad ke kredit kad, jangan sesekali bagi no ape2 pon termasuk tarikh luput wat so ever....
Memang la dia kata benda tu free,benda ape? insuran la takaful islamic la, service diskaun etc...etc.... kalau betul free bg je la x yah nak call2 bagai, pastu byk pulak nk tanya, bila x bagi tu boleh pulak salesperson tu ugut2 kita ni ha...dia kata :-
salesperson : service ni free puan
me : free pun sy x nk, kalau u kata free bg ajela...u kan ada info buat apa nak tanya lagi? kalau nk info pon i akan pergi terus dekat bank
salesperson : ini tiada kaitan bank puan......pengeluaran service ini cuma dengan kad centre
me : td kata ada kaitan , skarang x de kaitan dgn bank pulak.....sy x nak la...
salesperson : u x nak ke ape ke, u kena ambil jugak, kita akan charge pada kad.!!..........**terus letak telefon dgn nada marah2**
me : **terkedu lalu call ambank
Lepas call ambank mmg diorg bgtau byk kes penipuan melalui phone, termasuk bgtau yg client ada outstanding payment sedangkan sipolan itu x pernah ada akaun dgn bank tu.....
Selagi x bagi data selagi tu insyaAllah selamat, tp kalau rasa x secure boleh tukar kad terus.....And bank advice jgn sesekali bg apa2 info x kesah la dia ugut ke bg tawaran menarik gile ke...JANGANNNNN CARI PASAL......
p/s: Yang paling pelik macammana diorg boleh tau nama , ic n phone.????? geram la.....eiiii.......
Ok...Chiao...Adieuu...
3 comments:
ee.. kadang malas nak layan org cam tu. tapi bila tak layan macam kesian pulak.. cakap baik2 je tak nak..
salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D
http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html
terus cakap tak minat dan putuskan line.. habis kisah..
Post a Comment