Tuesday, 16 August 2011

Bestnye Naik Komuter : Errr.....

As-Salam,

Punyela berabad lama x naik komuter, sekali naik adu mak ai ayoyo.......penuh kemain lagi.......penuh padat macam tin sardin yg dah dilenyek2kan tu....best kan bestkan?

Walaupon passenger dah penuh pintu bila sampai next stesen dr penuh tu boleh penuh lagi......lebih2 lagi coach wanita......memang giler.......kekadang mengalahkan coach biasa......tp x kesah la nak laga2 pon kaum sejenis..gheeeeeee...... lega sikit fuhh.....


Time pergi keje , balik keje mmg peak hour....x de ke cadangan menambah bilangan coach atau kepanjangan coach....dah amik dari ujung mmg la penuh....sabo je la......naik keta ..jem, naik komuter..padat, naik moto....emmm x leh lg....tp mmg syiokk lmbt gerak cepat sampai..ekekke.....

sekadar gambar contoh... x nyempat nak snap, pikir  nk masuk aje....hihi....


tp aku masih bersyukur..kerna x seperti ini...errrrr.......surrender...


ok la g wat keje tu......


p/s: tabik spring sape naik komuter time peak hour setiap hari!!!



 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

14 comments:

aizamia3 said...

dah lama sangat rasanya tak naik komuter walaupun hari2 lalu depan stesen dia.. jangan kata komuter, LRT dan bas pun sama.. ;)

ejaMaria said...

siannya akak yg pakai baju kurung tu... bole masuk ke?

BERT said...

bertuah duduk di bumi malaysia kan.. syukurr..

e k i n said...

Bersyukur lah kita tak berada dalam negara yang macam tuh. Sah2 tak dpt balik raya kalau sesak cmtuh. haha.

Mr.Thinker@Ali said...

yong peng x ada komuter. :p

syieda_joy said...

hahahaha..masa muncit syieda kat spital kajang. hari2 selama sebulan terpaksa hadapi ini semua. berpeluh..hukhuk..

sekarang semiggu sekali saja melawat beliau. hihihi

coach laki patot 1 je..hihihi coach wanita patot byk sbb wanita lg ramai dari lelaki..^_^

@iney123 said...

naik komuter ke??ishh rajinyer bersesak2..;)

misscha said...

@aizamia3
tp komuter...uhuk2 batuk sket

misscha said...

@ejaMaria
x taula..tp jgn pandang rendah pada makcik2 pakar menyelit nih...

misscha said...

@BERT

mmg ...aminnn.......

misscha said...

@e k i n

kalau gitu raya kl je

misscha said...

@Mr.Thinker@Ali

hihi meh dtg kl

misscha said...

@syieda_joy

sy setuju cdgn syieda

misscha said...

@@iney123

rajin kan aku...kihkihkih