Wednesday, 3 August 2011

Bihun Sup Ayam : Resepi Bihun Sup Ayam

As-Salam,

Olla..!! mari2 nak share....semalam saya dan Taste Of Tapah berganding bahu berkongsi resepi Bihun Sup untuk hidangan berbuka semalam........

Kitorag dapat kat website My Resipi. Memang mudah sebab misscha yang x pernah buat pon berjaya membuatnya walaopon x dapat merasa....amik bau cukup...tang nk buka baru rasa2 buboh garam ke idak....hehe.....


Jeng 3 inilah hasilnya......

Bihun Sup..terlebih fish cake...next time kena kurangkan...

Nak kata sedap misscha buat....biasa2 je kot....hehe

Nak resepi bihun sup ayam? ok boleh klik "SINI".......terus ke websitenyer, nak tengok resepi lain pon banyak... :)

p/s: sampai ke sahur belasah bihun sup, tu pun ada belen utk buka arini.....haha...nak buang pembaziran la plak...kensellllll.... jd side dish je la kot.
 Ok...Chiao...Adieuu...


  Photobucket

16 comments:

Suliana said...

nmpk cam sedap je.. nyum2..

Ieda Al-Habsyi said...

terliurrrrrr! :)

rara pinkmafia said...

aduh terliur.

misscha said...

@Suliana
nampak sedap ekh...haha ntahlah

misscha said...

@Ieda Al-Habsyi
pose2 uit

misscha said...

@rara pinkmafia
buka petang ni buat ekhh

diyan said...

wah sedap ja
suka suka ^^

Mrs.Chubby::. said...

sangat..sangat suke.. i peminat fanatik bihun sup tau.. tetibe lak rasa nak mkan bihun sup time berbuka nie...

Taste Of Tapah said...

wakakaka... jadi jugak yer... hehe.. aku pun buat sahur gak... mudah dan diet!!

KuNanGKuNanG said...

lapo...huhu

akuwanblur90 said...

nyam nyamm.. opppsss.. posa..

misscha said...

@Mrs.Chubby::.
fanatik?....boleh la wat gitu...

misscha said...

@Taste Of Tapah

yeeee...asal ko x buat entry?...nak tgk gak..ke ko dah buat aku yg x tgk lg?

misscha said...

@KuNanGKuNanG

sabo ek

misscha said...

@akuwanblur90
lupe pose?

@iney123 said...

arini nk wat bihun sup ayam...g giant jap beli daun sup.hik3..;)

Cecite Lain - Lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...