Tuesday, 23 August 2011

Berbuka @ Kenny Rogers : Maju Junction

As-Salam,

Semalam malas nak balik umah ngadap jem, berbuka bawah kat Kenny Rogers.....walaupon kat maju junction tu macam x ramai, tp bila ditanya walk in pukul 7 ada tempat x? mmg confirm diorg kata x de tempat dah......

pelik rasanye...sebab kat situ cam x dew orang aje.....tp bila dah dekat kol 7 tu masyaAllah x tau dtg dari mana (dari Jalan TAR laaa...) penuh habisssss.......yg baru dtg tp x book mmg xde tempat dah, KFC jiran Kenny Rogers pon penuh sampai ada yg chop meja pakai kunci aje.....hihi ingatkan time ujung minggu je camtu....x sangka pulak weekdays ni pon sama.....

x pe seb bek dah book awal2 gheeeeee....yeaaaa.....


Macam biasa.......


Set baru balinese chicken...sedap jugak....



p/s : on the way  balik best giler x jem......yeaa
.

 Ok...Chiao...Adieuu...


  Photobucket

4 comments:

rara pinkmafia said...

gaji ni nk buka kat kenny jugak lah =)

e k i n said...

Waaa, dah ade set baru. :D

fiza arshad said...

sedapnyeeee da lm x mkn :(

aizamia3 said...

dah lama tak makan.. macam teringin je tunggulah en. suami cuti.. ;)