Wednesday 19 October 2011

Lewat Petang @ Opis : Terlihat Kelibat.........

As-Salam,

Semalam, Jam menunjukkan jam 6.30pm....sedang2 aku mengemas meja untuk pulang ke rumah aku lihat sekeliling opis....senyap sunyi , cuma bunyi radio aje...owh semua orang dah balik upernyer......

takpe2 kemas2....cuaca di luar pulak hujan....agak gelap sikit arini........bila ku toleh kiri.....xde pe.....bila ku toleh kanan nunnnnnn di hujung bangunan macam ternampak ada perempuan bertudung pandang ke arah aku......yeoowwwww berderau darah makkkk....................bukan ke tingkat ni aku sowang saje??


tanpa lengah2 terus digapai beg .....lalu......okey, aku chiao dulu....kui3.........terus je badan seram sejuk......mongoks...rasa cam perasaan aje...slalu balik lewat2 cemgini ok aje.......kadang kol 7 lebey pon ada.......ada jugak aritu smpi kol 11 mlm...tp ramai la kengkawan bukan aku sowang time tu........

Rasa ni perasaan ajeee......hehee mana taknye ramai dah bercerita tingkat atas berantu terbang2, tingkat bawah berantu merangkak2....aiii dah tinggal sorang ni, otak mesti ligat punye......huhhh......sabau aje la....hihi....

 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

8 comments:

TiTi said...

mmg setiap bangunan ade hantu! kat ofis sini pun sama, sebab tu tak berani nak stay lama, paling lewat 7pm cabut! :D

Ir. Jamal said...

ish-ish..perasaan je tue kot..Biasa la bila duduk sorang-sorang nie macam-macam bende fikir..

Dan kalau ada makhluk lain pun, die memang suka kacau orang yang lemah semangat nie..

Kalau betul memang ada makhluk lain tinggal kat situ, kena selalu amalkan baca ayat-ayat pendinding la ye..

Oil and Gas Blog

Wuming said...

Best nii... real punya hantu...

hambaAllah said...

waaaaa takot!!! kt opis ni algi bangunan lama..rmai ckp ade anto jugak..kalo blk lmbt mmg sunyi giler n rs semacam!! ye ke niza ko nmpk??? hehehe jgn blk lmbt lg tau :)

misscha said...

@TiTi

ye mari kita cabut awal2

misscha said...

@JAMALUDDIN ABU BAKAR

baik mentor!

misscha said...

@Wuming

x tau la real ke idak, x brape clear...tp x mo la pandang 2 kali..ekeke

misscha said...

@fiza arshad

ye kot..tp ntah la....perasaan aku je kottt