Wednesday, 26 October 2011

Kek Pelangi...Letih aku dibuatnya....

As-Salam,

Adomak aiiiii penat nye satu ari buat kek...(sebab sy x pandai - mengaku okey!).........ditambah lagi bukan penggemar kek tp buat jugak sebab untuk besday asben.....arini terlalu letih so  upload satu gambo untuk entry...esok i tarokkk byk2 gambo n cerita....fuhh.....




 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

9 comments:

Rozuan Ismail said...

pergh,ceria sgt kek nya.huhu

fifie said...

ala ala. Apasal terbaca entri nie malam malam. Dah lapar dah. Sedapppppnya kek tu. :D Good job

ejaMaria said...

buat sendiri?

tabik spring... caya lah... akak pun tak serajin itu... ;p

Suliana said...

cantik sgt :-) nk try buat juga la nnti..

misscha said...

@Rozuan Ismail

ya mari kita ceria2...haha

misscha said...

@fifie

mekaseyyyyy!

misscha said...

@ejaMaria

memula je kak....pastu mesti malas nak buatdah....hehehe

misscha said...

@Suliana

buat gaks ekhhhh!!

fiza arshad said...

sy mmg sgt kagum dear fren! hebat! sy teringin nk buat utk bufday hubby yg lps tp terkubur begitu sahaja..bg adiah lain..msti lukman terharu ko sggup susah pyh buat ni, sweeeeet :)

nnt bg la recipe ye!!
*dlu pndai n suke wat kek coklat tp skrg tak buat da ehhehehhe

miz u buddy!!
esok genap 3 thn kite keje tetap!! :)