Wednesday, 5 October 2011

Bus, Y U No Aircond?

As-Salam,

Pe khabar semua....sihat? semalam letih tul naik bas.....skang ni dah kena naik bas memandangkan en. somi slalu OT dan bas betul2 brenti depan rumah....cuma nak nunggu bas tu ....arghhhh lama...kalau sekali terlepas mau 1-2 jam nunggu.......pegi kerja naik motor, tp kalau en. somi OT maka sy dgn otomatik naik bas....ye la takkan nk jadi penunggu opis.....errr scary la.....ramai beno yg dah bercerite setiap tingkat berhantu....nampak org merangkak la (juon??) org rambut panjang la....errr  x brani la nak tunggu lelama.....paling2 6.30 gagah lagi...hihi tp opis dah senyap sunyi...

Op terlari topik lak....semalam naik bas rapid kl, boleh pulak x der aircond....tau2 je la bas tu x macam bas lama yg bertingkap....huhu sesak nafas dgn pintu2 dia tutup.......Ada sorang makcik tu tanya :-

aunty : u berani x cakap dengan driver suruh dia bukak pintu?
kakak depan : err sy x berani la....
misscha : u nak i tanya, i boleh tanyakan......


mmg aircond tu dah habis gas....so dia just bukak fan blower yg x seberapa..........so misscha pon request dia bukak pintu..driver bas tu ok aje....cakap elok2 dia ok la kan....so dia bukak pintu...tp...kadang2 (selalu je) tutup pintu...huh.....perjalanan satu jam yang menyesakkan.....macam nak mati x de oksigen...haihhh T_T.....

p/s: arini x naik bas.. :)
 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

2 comments:

azam said...

:) drebar tu pun panas jugak...hehehehe

Suliana said...

la.. kesian. beli kipas yg letak kat stroller baby tu bawa naik bas. hehe