Monday, 5 September 2011

Nak Cari Lappy Baru : Ada Idea??

As-Salam,


Elloo...salam raya....raya x abis lg......jom raya2 lagi...ni nak beraya dengan lappy baru tp dok mencari...x habis2 tgk.....nak yg bagus laju tp murah...tp nak canteks gaks....aiyaiyaiiii byk songeh betul....

Rakan blogger misscha dah rembat lappy baru.....bila la nak join da group nih....lappy yg ada skang nipon dah dekat 4-5 tahun berjasa...**tenkiu lappy acer**...so far so good xde plak byk masalah....sampai skang masih ok...cuma lappy ni dah ada munyi2......mungkin dah sampai masa dan ketika......

ada sesapa nak suggest lappy yg okey2 hehe...niat di hati mcm nak yg blogger su nih.....



 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

2 comments:

Suliana said...

hehe.penat dh taip byk kali tp asik xkuar je.naik keje kang akak cite lnjut.apa2 pn blh,ongkos je siap sedia.hehe

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Nak lappy baru jugak..lappy lama screen die dah rosak..waaaa