Wednesday, 21 September 2011

Ending Cerita Kasih Alia : Slot Akasia TV3

As-Salam,

Masa mula2 nak layan cerita ni....rasa cam malas aje...tp sebab kan nak bukak puasa tune channel tv3 maka layan je la...da lama2 sangkut la pulak aihhh...


Sekejap aje ending cerita Kasih Alia....rasa cam x puas tgk ending dia.......apa ending nyer??

Endingnyer Mama Anis jadi tertekan gile masa anak dia, Qausar ngan Qistina mati dibunuh perompak....selepas dari kematian Qausar dan Qistina , Kasih mula menjaga Mama Anis dan Qabil pulak dah boleh maafkan Mama Anis .....

Di Pengakhiran Cerita Mama Anis meninggal dunia lepas buat solat taubat  dan Kasih & Qabil membacakan Yassin di pusara Mama Anis......sekian..........xde cite pasal eric.....pempaham la diorg kawen pas tu.....hihi...

nak dekat habis cerita ni....byk betul babak yang berat.....penuh dengan kesedihan, tangisan, kalau layan sorang mmg bole leleh....




p/s: nak layan ke cerita seterusnya selepas Kasih Alia nih? hmm


 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

4 comments:

Wanita Luvly (^__^) said...

dah abes ke citer ni???ala...semalam xsempat tgk sampai abes sbb buka posa pastu kasi raeys tgk bbytv...

PUANSTOBERI said...

layannn..jgn tak layannn... :D

misya said...

mmg best citer ni

asfira aminuddin said...

mama i pun suka tgk cite ni. best katanya :)