Monday, 19 September 2011

Isnin Yang Semangat

As-Salam,

Rasanya macam hari bukan monday blues ke ape...banyak je keta kat jalan sedangkan kuar time biasa....dalam 6.47 gitu....dah beratur kat jalan raya.....selalunya 80km/j jugak la on the road..ini dok brenti2 men brek x best2....musykil2 ramai yg bersemangat g keje sebab cuti  agak sedap2 x sekejap x lama sangat dari jumaat.......xkan nak kuar lg awal...malashnyer.....

Mayb lepas ni weekend kena 3 hari baru produktiviti cemerlang...Org da x sabar nak g kerja...hihihi......



motif letak gambar x de kena mengena dengan jem....letak gambar waterfall (triberg waterfall, germany), kasi jiwa tenang

p/s: amacam weekend korang? weekend sy dipenuhi rumah terbuka dan kenduri kawen.....

 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

3 comments:

BERT said...

wiken yang meletihkan pegi sane sini wuhhuu

WuMing said...

WuMing balik kampung lagii,,

Bulan ni ke hulu ke hilir...

Banyak wang woo pakai...

Mamachia said...

weekend sama juga rumah terbuka, pejabat terbuka dan kawin sana cini...badan dah semakin berisi...ada nak puasalah..