Wednesday, 7 September 2011

Entri Raya Saya.... :p

As-Salam,

Semua orang dah buat entri raya berkoyan - koyan sudaaaa.......aku baru nk nenaip nih......

Cemana raye? uishhhhhh sbg seorg menantu chewahhh..perlulah kita rajin tahap gaban (kadang2 termalas jugak) ...walaupon x buat open houz namun org y g dtg juga ramai yer......penat nooo haaa..seb bek ada ramai org kuat  x kira di dapur, ruang tamu dan lelain.....selaku menantu yg x berapa hebat ni misscha hanya membantu buat kerja memotong, basuh2, tolong2 macam tu la....nak jd chef utama x dapat nowhh x reti masak dlm kuantiti byk...belum terer lg masih perlukan latihan.....lgpon ramai yg talented so yg  x brape (akoo) ni perlu memberi laluan......org kata giveway laa...........gheeee.....apepon raya mmg best....

Bila dah ada kat Utara, maka perlulah pekena pasembuq dan char kuey tiow padang kota, penang........tp char kuey aritu  pegi x shedap la....mahai plak tuuu.....kedai yg sepatutnye nak pegi tutup la plak aiseymannnnn takpe...char kuey tiow sg. dua dgn tagline telur basuh punyer next time i mesti pekena juga.....so buat masa skang ni char kuey tiow (ckt) gulam mee kota damansara menjadi pengobat selera......sebulan puasa ni sebulan x mkn ckt tauu...


i lap u gulam mee.....

Misscha akhirkan entri raya ini dgn ucapan..........

'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN'



p/s: agak2 gulam mee dah bukak ke? atau masih cooti raya?

 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

4 comments:

misya said...

rasanya dah open

siti kektus said...

selamat hari raya! hehe ;p



kite masa raya pon tolong potong2 je. hihi

Freaky said...

selamat hari raya. raya ni banyak sangat makan. lepas ni freaky dah kene kurangkan makan :P

aizamia3 said...

selamat hari raya.. ;)

ai kat umah hubby yang masak.. ai tolong tengok gara2 tak boleh bau menda kat dapur itu..