Tuesday, 1 November 2011

Ku Kiciwa : Bad Tuesday...

As-Salam,

Banyaknye kekecewaan semalam..kekecewaan persis MU kalah 1-6, serta persis Terengganu kalah dengan N9......tapi biarlah ia berlalu.........dan harap2 aku tak ter emo lebih2...seperti menyiram air suam di pokok keladi....kenapa air suam? entah....haha

Diriku ketika ini kekurangan motivasi untuk kerja..........bilakah motivasi bekerja ini akan datang bergolek2? entah lah aku pon x tahu................terlalu banyak entah .....arghhhhhh

Kenapa dia suka perli ? entah dah jadi tebiat kot......x ske2.... perkara pendek jgn dipanjangkan ....perkara panjang cecepat pendekkan........usah membangau lagi......esok pon x habis....x paham? x pe x payah paham nanti korang pening..hehehe


p/s:  bangau oh bangau kenapa engkau kurus...macamana aku tak kurus....lalallalalalalala and on and on...



i malu u...hihi....


 Ok...Chiao...Adieuu... 

  Photobucket

14 comments:

WuMing said...

Ceria-ceriakan lah kehidupan dengan meditasi..

Ia dapat merehatkan minda....

azam said...

aduhai...jgn cepat kecewa.....

usaha lagi

Kasih Kita said...

Joma layan Brooch n Skirt. Boleh memotivasikan kerja hehehe
http://zianawanita.blogspot.com/

TiTi said...

bersabar lar, hehe konflik kerja memang tak kan pernah berakhir :D

ejaMaria said...

hehehe... pegi cuti la... ;p

misscha said...

@WuMing

dok kl ni mcm x meditasi da..hah

misscha said...

@azam

time kasihh nasihat...:)

misscha said...

@Kasih Kita
dah tgk blog baru ko tu :)

misscha said...

@TiTi tu la x kan berakhir..mencikkk

misscha said...

@ejaMaria

nakkk cutik kakkkk...nak jenjalan obe c

+ GEE + said...

hee....biasa la....kadang2 dh jd hobi org tu kot...sabar la yee...

misscha said...

@ GEE

tu la kan...harap2 kita x punyai hobi seperti tu.....

[PCL] said...

slm singgah terjah dr blog genk...

misscha said...

@[PCL]

tq..:)