Thursday 7 April 2011

Musang King - I Love You

 As - Salam,

Entry durian ini dekat di mulut & perut sy....peminat la katekan......*** tetibe joget - joget sambil nyanyi  ohhh kome durghian dah bebunge...moh kiter layan sama - sama <---- sesuka tukar lirik***.....ok takpe ek uncle Os......

Durian paling feveret n sedap smpi termimpi2 yg daku ske ialah Durian Kunyit...tp nama yg lagi macho dan peymes org panggil Musang King...."time kasih kerana memilih saya" Musang King berkata - kata.. nuh tgk gambo tu.......


Yellow Colour

ooohh lalala....

Petang semalam g beli sekilo adalah 15 hengget ...kira murah la tu area KL.......mana nk dapat yeop..cecite ...cecite....siap u-turn nk g beli.......Alhamdulilah sedap bebenor yeop........boleh la melantak skit2.......ada antioksidan la katekan...eheh tetibe rasa muda 10 saat.yang bab antioksidan tu sy dengar kat tv3 smalam.....


okey la..tulis panjang-panjang pon nanti boring+bosan bosing lak...sehingga di lain masa..wassalam...The End

p/s : time kaseh to blogger Suliana (tudung pink smbil tunduk) tolong promote blog baru saya......owhh entri kak su pasal mkn kek pepagi bute ape kejadahnya itu. ..well.....sekali skala...bos...i lap u!


Dr Kiri: Kek Nis, Miss Cha, Yana Solle Sollele, The Boss (Nmpk Muda),  Cruella, Su, & eton
                                                  

11 comments:

Suliana said...

nak cari jugala musang king ni.. :-)

rindu plak kat eton :-p

ainey said...

durian pulak..mmg menarik sungguh la kaler die.ko pn antu durian upenye.aku pun..hehe.tp ngah menahan je skang ni.sbr2...

mkn kek 2 pe lak ek.nk kne bukak kak su nyer lak ni..

misscha said...

kaksu: aiii...baruje pegi si eton tu...dah ghinduuuuuu...... sabo ye ..

ainey: yaaa aku antu....antu lurian.....hehehe sabauuuuuu beb.....calit2 buleh lakot

ainey said...

boleh2(aku yg ckp boleh)..haha.dh mkn gak sbnrnyer seulas dua.alhamdulillah ok je..wat2 ilangkan tringinkan.jd la 2..

ejaMaria said...

yeah... ada geng musang kita disini... ^_^

welcome new blogger...
yang... buang la comment moderation bawah nun... ganggu la... ;p

cruella137 said...

1 geng ah..teringat antu durian dalam Upin&Ipin.haha

misscha said...

sume pon hantu.......

zety comel said...

WEH MCM MANA NAK PROMOTE? tak reti la plak.. kena add follower kah?

misscha said...

zety, memula kena jd follower aku...haha saja je aku.....promote tu just masukkan link orang tu...nanti aku ajar ek..tunggu daku pulang dar johor.....

pesanan dr su --> p/s; zety, dtg blog aku, nnti aku promote blog ko...... su :-)

Unknown said...

terliur teman nengok durian kome

misscha said...

kasih kita...inoe u...cane nak follow u nih?