Sunday, 17 April 2011

An Evening With Sugar Glider.......

As-Salam

Sepetang Bersama Sugar Glider.......

Pe tu sugar glider? bagi mereka yg sengal - sengal  ubi spt sy ni memula ingatkan gambar seperti dibawah.......


No..!! Im not talking 'bout this yaa...T_T


Ok....then.....sebenarnye mcm ni........... my friend bwk mai pet keshayangan dia singgah jap......

its me or this teddy looks cuter huh?

Kami pon memain lerrrr......memula punye la takoot..smppi terjerit2 eeeeeeeeeee......aaaaaaaaaaaaaa.....warghhhhhhhhhhhh..........kecoh satu opis...........


credit shutterstock

pastu buat2 cool....ok la jugak leh dia menepek kejap kat lengan.....


cuak...

May i introduce the main attraction opek & epek (yana, correct me if im wrong) ye kot......hahaha




Tuan punye kata,dia kena idup berdua, pastu kalo kita dah lama x layan dia, dia boleh jd takut n x kenal pada tuannya....price per pair....huuuuuuuu RM500......


it does bite y'all..but it wont hurt 




pix credit: Mr. Zon Izzu


p/s : terima kasih encik& cik sugar glider kerana meninggalkan kenang2an berupa poop mutawasittah ok......(ia mkn buah2an).





Ok...Chiao...Adieuu...                                                   

7 comments:

dina darwina said...

comel nyerw

misscha said...

tomei2 kan? hehe

ICT Niaga said...

Assalamualaikum..

Apa nama binatang ni? Cute je tengok... :-)

misscha said...

namanye sugar glider ..... :)

fRaMe+LenSeS said...

comelnya.. tapi masih sedih. Domo da mati.. T.T

Kasih Kita said...

comelnya :) dia x lari ke?

misscha said...

frame: saba yer....

kasih: mau x lari....huuuuuuuuu kalau dia lari mau melompat aku....kui3 nasib bek tuan dia ada