Friday, 4 January 2013

Semalam Yang Malam : Loceng Bertin tong.....

As-Salam,


Semalam kan.....tepat (xdela tepat sgt) kol 12 mlm...ada mangkok g tekan loceng umah aku...eiiiii.....tengah enak lena dibuai mimpi...aku dikejutkan dengan bunyi "ting tong!" wow tegejut mak...sape la nk datang umah aku tgh mlm ni.....


Atas curiousity yg amat tinggi......aku pun gerak dari tempat tidur...pelan2 bangun and jalan ke depan pintu umah.....x mo ada bunyi2 tapak kaki bagai......lgpun laki aku ni masih belasah tido lg...(x bangun plak dia - siut!, aku saspen sorang2) sampai je kat pintu..ok aku ada akai lagi x dela terus meluru bukak pintu kan....(lesson learn dr rancangan tv) aku tgk melalui celah pintu...hmmm xde org pon.....


pastu aku teringat yg aku n laki aku ni suka tinggal kunci kat luar.......(couple pelupa..lol) ape lg ..terus cari kunci kat beg..ok dua - dua kunci ada "yes!" selamat.....huhu.....then aku perasan pintu kat dapur aku terbukak lg...lupo den nak kunci.....terus je kunci (dgn gerak perlahan) sesudah itu..kembali ke tempat tido n Zzzzzzzz.....


sekian....


p/s: saspen je ....kot2 org bengong kat tmpt aku tu mmg suka tekan loceng..abes semua umah dia tekan loceng...saiko mengong!





 Ok...Chiao...Adieuu... 


  Photobucket

2 comments:

fiza arshad said...

Saspen aku bace tau niza!! Hahaha

Wesss umah aku pnah gk ade oeg tekan loceng tp xde la tepat kul 12 tgh mlm.. Ms tu aku berdua je ngan faris.. Hubby aku kje..saspen la jgk..gate aku da kuci..musykil sape msk pagar umah tekan loceng!! Takoooot klo igt!

misscha said...

@fiza arshad
kan2...... eiii... semoga dijauhkan segala khianat ....