Thursday 12 January 2012

Perasantan Sekejap : Chop!!!

As-Salam,

Ehehh rasa klaka aje....sepanjang bekerja ni......dah dua kali org tanya aku ni anak bos ke.....ecece....asal jln ngan bos umo 40++ - 50  " anak eh? " tersipu2 malu i tau...eh eh bukannn....... staff... :) senyum je..sambil menerangkan perkara sebenar...hehe


Yang masa first time tu g site visit kat matrikulasi....pegi ngan bos...boleh pakgguard tu kata...hantar anak daftar ke? sedangkan terang2 aku ni pakai tudong... boss aku yg drive tu pakai serban singh....aku rasa nak gelak aje.......bior benor...kalau sekali tanya x pe..ni dekat 2 kali.......mayb diorg baru bgn tido agaknyerrr....hahha


Yang 2 nd time orait lg la...jln ngan bos pempuan.......tp bos aku tu xdela tua pon, masih muda...dan nampak muda lagi.......dalam 40++ gitu....pastu bila dah tanya ..yang ni anak ye....gheeee...terasa muda belia plakss..sedangkan lagi 2 thn i nak masuk 3 seriesss.....errrrr...hahaha..anak beliau pon yg paling sulong  masok Universiti.....ske2

p/s : ok la itu je..kui2 perasan kejap.....









 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

1 comment:

hambaAllah said...

hehhehehe ko mmg awet muda ape..msti stil rmai jgk igt ko blm kawin hehehe