Showing posts with label nuffnang. Show all posts
Showing posts with label nuffnang. Show all posts

Monday, 19 September 2016

NUFFNANG KE ADSENSE?

As-Salam,

Kali ni cerita pasal nuffnang pulak, oleh kerana dah lama tak berblog maka dah lama xde iklan nuffnang bertepek di blog ini... bukan setakat xde iklan sahaja, bila dah buka nuffnang, list status iklan skyscraper, leaderboard dgn rectangle semua dah ilang, dulunga ada bintang2 dah lesap semuanya.. sedih3..

Bila nak active balik ni mula lah google all the info,  mana lagi bagus adsense google atau nuffnang.. hasil pembacaan banyak ke adsense, maka diri ini telah cuba apply adsense tapi... nampak gayanya susah la adsense ni. mula2 kene approve dulu, lepastu ada pin pulak, nak dapat pin kena dapatkan atleast 10$... mana la nak dapat 10$ dalam account tu kalau iklan pon x boleh letak. kenapa x boleh letak account? sebabnya x approve lagi kot or x dapat pin, aku dah pening baca kalau nk dpt pin kene ada $$ dulu.. setakat ni hosted account je la tapi iklan tak boleh letak so x leh dapat $$ so x leh dapat PIN,  dah aku pon x paham..


maka letak balik nuffnang, alhamdulillah sekejap je (adalah dalam 1 hari) dah ada keluar iklan ... alhamdulillah.. dapatla rm 0.25 sen.. jadilah kan... hahha kira beruntung gak lah dapat.. bukannya senang kan.

tq SCOTT DHA GUMMIES



Ok...Chiao...Adieuu...

Tuesday, 10 January 2012

Dapat Jugak?? : Buffered Earning

As-Salam, 

MasyaAllah tergezut badak hakuuu....dah dekat sebulan macam chipsmore updet x updet blog...bila buka nuffnang yg juga dekat sebulan x bukak langsung..........tibe tiebe.............................




Hah amik ko buffered earningggg......errrrr.......time kasih banyak laaa maxis hotllink oiiiiii ngan nuffnang yer..........rejeki di taun baruuuu...mekaseyyy....



p/s: masih dlm mood terkejutsss 

 Ok...Chiao...Adieuu... 

  Photobucket

Sunday, 16 October 2011

DIGI Broadband Smartsurf : BE's Appreciation

As-Salam,

Hari ni nak buat iklan kejap....nak war-warkan iklan pasal  DIGI BB SmartSurf sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


DIGI Broadband Smartsurf


Susah nak monitor budak2 surf internet?



surfing sepatutnye menyeronokkan dan selamat untuk seisi keluarga so DIGI BB SmartSurf menawarkan plan broadband family - friendly dgn menggunakan McAfee Solutions..




DIGI BB Smartsurf boleh didapatkan denganRM 33/Sebulan percumaMcAfee Solution selama 2 Bulan...Boleh la nak cuba kan.....


So kalau berminat jgn ketinggalan dapatkan DIGI BB Smartsurf



p/s: tq  NUFFNANG & tq DIGI BB Smartsurf



 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

Wednesday, 28 September 2011

Ya Buffered Earning Datang Lagi

As-Salam,

Yaaa....Tora .. BE Datang Lagi.......Lama BE menyepi...akhirnya datang kembali!!! Ho Yeahhh.....last dapat dalam 11 Ogos gitu...pastu senyap je sume dah jadi Metered Earning...x shuke...x shuke.....

Time kasih la...tepek jugak kat blog kecit ni walaupon page view x banyak mana...ada la dalam 50 ke 60 aje..unik visitor lagi la sikit..30 kot ekekek.....kepada yang membaca.....time kasih ek singgah sini baca2 ...x lupe time kasih jugak Nuffnang ngan Maxis bagi jugak BE walaupon trafik cikit je...hihi






p/s: Alhamdulillah, rezeki.....skang ni baru 13sen....kalau tepek lelama lagi boleh la beli nasi lemak depan maybank tu :)...haha




 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

Sunday, 28 August 2011

Iskandar Malaysia : BE's Appreciation

As-Salam,


Hari ni nak buat tribute....ehemmm bukan org yg xde yer tp , nak war-warkan iklan pasal ISKANDAR MALAYSIA sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


ISKANDAR MALAYSIA  menawarkan peluang - peluang pelabur luar dan awam menyertai ISKANDAR MALAYSIA




ISKANDAR MALAYSIA menjanjikan....


Memaksimumkan Pelaburan Strategik


Kelangsungan Hidup Dengan Go Green Concept


Gerbang Selatan Pertumbuhan Ekonomi

Temui Potensi Anda


p/s:  tq  NUFFNANG & tq ISKANDAR MALAYSIA

 Ok...Chiao...Adieuu...


  Photobucket

Wednesday, 24 August 2011

Game WhatBerry Are You 2 : DIGI BE's Appreciation

As-Salam,

Seghonottttnyer main game whatberry are you 2... nih.......x leh berentiiiiii.....lagunya cute bebenor.....nak wat ringtone tp cane ek..takkan nak record....nanti x sedap munyi nye....

Selain tu, nak buat tribute....ehemmm bukan org yg xde yer tp , nak war-warkan iklan pasal DIGI sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


im berry - berry heppy to play dis game WHATBERRY R U 2


Nak membukitikan kegigihan, keseronokan, misscha main  game ni...dari kosong badges - badges ni....terusssssssssssss....


Jadi full n colorful.....suke i.....gigihkan..saya n en somi.....hihihi..... 


canenak main?kena ada akaun fb dulu......pastu tekan "SINI" ...then tekan Facebook Play


Ini plan - plan ditawarkan kalau berminat...DIGI


Ini teleponnyaa...DIGI BB SMARTPHONE


p/s :  tq  NUFFNANG & tq DIGI 

 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

Sunday, 14 August 2011

"Standard Charted Debit Card Contest" : BE's Appreciation

As-Salam,


Hari ni nak buat tribute....ehemmm bukan org yg xde yer tp , nak war-warkan iklan pasal Standard Charted sebab sudi menempek sebagai BE misscha...

Standard Charted menawarkan peluang untuk peminat - peminat Liverpool  FC pengalaman menonton perlawanan di Anfield selama 5 hari 4 malam dan lain - lain lagi!!!


Hadiah - hadiah lain yang menanti pemegang mastercard debit kad Standard Charted!!!


Cara - cara menyertai contest Standard Charted ini........




So kalau mmg berniat dapatkan mastercard debit card apa lagi jangan ketinggalan !!! You'll Never Walk Alone....

p/s: suke dgr lagu anthem Liverpool
      tq  NUFFNANG & tq Standard Charted

 Ok...Chiao...Adieuu...

  Photobucket

Wednesday, 3 August 2011

DiGi Promotion "Time For Bonus!!!" : BE's Appreciation

As-Salam,


Hari ni nak buat tribute....ehemmm bukan org yg xde yer tp , nak war-warkan iklan pasal DIGI sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


DIGI kini membuat promosi bagi pengguna prepaid sedia ada dan baru......Apa yg ditawarkan?


x nampak? okey klik "SINI"

Ada lagi!!! Reload Bonus bagi pengguna prepaid DIGI  berdaftar yang telah topup sehingga RM 120!!! Tawaran sehingga 30 September 2011.....

x nampak? sorry... klik "SINI"


p/s: pengguna DIGI..ape lagi ...hehe....
      tq  NUFFNANG & tq DIGI 

 Ok...Chiao...Adieuu...


  Photobucket

Wednesday, 6 July 2011

Proton Inspira : BE's Appreciation

As-Salam,

Hari ni nak buat tribute....ehemmm bukan org yg xde yer tp , nak war-warkan iklan pasal PROTON INSPIRA, sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


PROTON INSPIRA sekarang tengah run exclusive test drive dekat area penang, melaka & kuala terengganu....64 couple yg bertuah akan terpilih untuk ultimate test tu..ape yg ultimate?? hmm mayb boleh register,baru tau..... mana tau dpt keta free atau goodie beg yg besh ke..hehe....

So kalau berminat boleh klik "SINI" 

Nak try??

cantik gak inspira...





p/s: tq  NUFFNANG & tq PROTON INSPIRA

Ok...Chiao...Adieuu...                                                   

Sunday, 3 July 2011

KFC Ole Pocketful : BE's Appreciation

As-Salam,

Hari ni nak buat tribute....ehemmm bukan org dh x der yer tp , nak war2 kan pasal Ole Pocketful, sebab sudi menempek sebagai BE misscha...


KFC perkenalkan  Ole Pocketful yg sgt full, mcm2 campak dlm tu...adik misscha makan dia kata kenyang giler....


Ole Games & Prizes

Selain itu, KFC ada buat game kat facebook, dan korang berpeluang memenangi hadiah yg lumayan...ada hadiah percutian, sony ps3, sony cybershot...mcm2 lagi la.....tgk gambar ek....kalau nak main kena like KFC page kat facebook dulu tau....Nak main Klik "SINI"



Camne nak main??

game dia macam guitar hero....gantikan dgn alphabet, bila huruf tu dah masuk dalam bulatan, cecepat taip....korang ada 3 peluang aje tau kalau termiss huruf...






cepat join!! contest smpi 17 julai 2011


p/s: tq nuffnang too

Ok...Chiao...Adieuu...