Tuesday 6 December 2016

Obses Drama W- Two World

As-Salam,


Dah lama aku tak layan cerita korea maunya dekat 5 - 6 tahun, last cerita yang layan Dong Yi.
Cerita Dong Yi ni memang best genre historical drama. tapi aku kat sini bukan nak cerita pasal DOng Yi tapi nak cerita pasal .....


Mengisahkan tentang dua dunia, dunia sebenar dan dunia komik. lakonan my favourite actress of all time Han Hyo Joo as  Oh Yeon Joo dan Lee Jong Suk sebagai Kang Chul. Reason aku layan cita ni sebab Han Hyo Joo tapi bila dah terlebih layan minat pulak kat Jong Suk.. oppa ... hahaha



Aku still x boleh move on dgn cerita lain .... dan aku x leh tgk Jong Suk dgn org lain,.. Hyo Joo jugaklah dimata aku... Diorg punye behind the scene omg so sweet potong kaki....

Mmg best giler cerite ni, aku dah tak tau berapa kali aku ulang tgk cerita ni, sampai skarang aku layan. Please pada semua penonton wila lah tgk cerita ni , Nah 100 Bintang aku bagi...

p/s : ok lah nak layan lagi citer ni....
bye

Ok...Chiao...Adieuu...

No comments: